Direktlänk till inlägg 24 april 2021

Följsamhet

Av Anders Wallberg - 24 april 2021 13:09

Var nere på stan för första gången på länge och skulle byta ut våra batterier i våra klockor. Vi håller alltid avstånd, men det gör inte alla. Tå damer gick väldigt nära där min fru stod och min fru sade till dem. De var bara oförskämda och sade att de minsann tagit en spruta. De tyckte att sådana som vi skulle inte vara på stan. Med sedan inställning så är det inte konstigt att smittan ökar och de med sådan inställning borde kunna straffas. De utsätter andra för fara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Wallberg - 11 november 2023 10:33

Jag känner en viss oro när man hör att det har varit ett av de varmaste år här på jorden. Det gör mig väldigt orolig för ?Myggans? och våra andra barnbarn hur deras framtid ser ut. Finns det någon framtid för jorden? Vi måste nog var och en ta ansvar...

Av Anders Wallberg - 10 november 2023 22:59

Nu har SD kommit med förslaget att man måste ange papperslösa personer som vistas i Sverige. Hur kan någon komma med ett sådant förslag som för oss tillbaka till Andra Världskriget. Jag kommer aldrig någonsin ange en papperslös person. De har flytt a...

Av Anders Wallberg - 12 mars 2023 20:06

Vi har ett fotbollslag i Linköping som spelar i, högsta serien. Det är LFC som spelar i Obos damallsvenskan. Man ska inte jämföra dam och herrfotboll, för det är två vitt skilda sporter. Det beror inte på,att damfotbollen är sämre utan på fysiologin....

Av Anders Wallberg - 28 maj 2022 07:33


Vår hund Mickes gick ur tiden 2013 21/5. Hon blev nästan 13 år. Men hon hade så ont så hon inte kunde förflytta sig för egen maskin. Men tänk vad man kan sakna en hund. Men de är personligheter, en i familjen. Nu har vi ingen hund för att man blir vä...

Av Anders Wallberg - 9 maj 2021 15:04

Johan Rydén skriver i sin blogg om matchen mellan AIK och Hammarby att AIK:s mittfält är ett antal ?träben? vilket jag anser är väldigt kränkande. Han måste tänk på vad han skriver. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards